Oktober 21

Jag är så trött att jag nästan skulle vilja kräkas lite (det vill säga att jag är väldigt trött eftersom jag har fobi för spyor typ).
En relativt lång dag på jobbet med 2 dusch, 1 städ och övriga tillsyner och matkörning. Till på köpet så var jag duktig och gick runt idag.
Kom sedan hem, tog mig en egen dusch. Plattade håret samtidigt som Kim tittade på och pratade bort en skätt. Och sen åktes det till Sörping för en träff med studiecirkeln igen, denna gång tillsammans med Sörpings/kvällsgruppen.
Och nu är jag hemma och ska packa ner dator och böcker inför morgondagen då jag ska åka till skolan för att skriva en hemtenta (lite komiskt eller bara dålig humor, jag vet inte riktigt vilket).


Men nu måste jag nog ta och sova så jag orkar med morgondagens pluggande också.

Godnatt.

/Lalla.


PS. Missade första träningen inomhus idag. Tråkigt!! Men nästa onsdag ska jag fan springa allt vad jag har! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback