Oktober 22

Nu är hemtentan inskickad.
Borde känna mig lättad, men det gör jag inte.
Hade jag kunnat prestera bättre? Kommer jag få komplettera den? Hur blir det med salstentan? När ska alla kompletteringar och omtentor göras?
Stressen, den finns fortfarande kvar. Och den sitter långt inne.
Men under tre dagar så ska jag vara ledig. Finns ingenting att plugga på nu (om man inte ska börja plugga inför omtentan, men det tänker jag inte göra!), bara att fixa med böckerna till nästa kurs osv, men det kan jag lika gärna börja med på måndag.

Och jag ska vägra tänka vissa tankar.
Från och med nu skjuter jag upp alla ugly stuffs till på måndag.

Nu ska jag och syrran titta på Lost. Det är alltid en början ;p


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback