Oktober 25

Snart är även den här helgen slut..

I fredags blir det en tur till Linköping för en dag i Scrapbutiken med Janni och Emmah. Till en början satt jag bara där och tittade, men sen fick jag lite idéer om hur man skulle kunna göra. Och när dagen nästan var slut, det var då man kommit igång ordentligt ;p Men förhoppningsvis blir det mer scrapbookande med Janni. Är ju långt ifrån färdig med alla julkort ;p

Igår så var jag till en början lite slö, sen så vart det jobbande på hemtjänsten. Fick skjuts till Ringarum av Helen. Kändes riktigt konstigt att sitta bredvid när hon körde, brukar ju inte alltför sällan vara tvärtom ;p Men roligt var det och duktig är hon :p

Idag har det blivit lite städande bland en massa pärmar och mappar och papper. Det finns en hel del här minsann. Och snart, eller snart och snart, klockan 4, ska jag åka iväg för att jobba ännu en kväll.

Imorgon är det kursstart och då är det Alexandra som ska vara effektiv och välstrukturerad redan från början! Nu minsann ska jag vara det.


Nu blir det att sätta på lite musik och fortsätta med plockandet här.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback