Oktober 8

Skulle gå upp halv 7 imorse. Men hade glömt att ställa alarmet på telefonen, utan ställde bara väckarklockan. Detta betydde i sin tur att jag stängde av den omedvetet och vaknade 10 över 7! Inte för att jag egentligen hade bråttom, men lillebror skulle upp halv 7 eftersom hans buss går halv 8, och han var inte vaken när jag vaknade. Först trodde han att klockan var 10 över 6, men när han såg klockan i köket så fick han minsann fart på att bli färdig och springa till bussen. Han hann iallafall :p
En annan la sig ett tag på soffan och funderade hur man skulle göra med dagen. När telefonen ringer och säger att det är kris på jobbet så kan jag ju såklart inte säga ifrån så det resulterade i att jag ska jobba 16-21:30 på hemtjänsten ikväll. Så det blev ingen föreläsningen för mig om hur smartboard går till. Eventuellt kanske Janni kan berätta lite för mig när vi ses? ;p
Nej, men var inne en sväng till Norrköping iallafall och där träffar man på massa känt folk, bland annat Anna-Clara och Lena. Det är vid såna tillfällen man verkligen tänker tillbaka på förra året och kommer på hur mycket man saknar grupp K.

Men nu ska jag ta och fixa och dona lite innan det är dags att bege sig till Ringeboa ännu en gång.


Förresten så pratades jag och Kim vid förut. Den tjejen saknar jag också, men imorgon ska vi ses en liten svängom :)


Måste dra mig nu :p


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback