September 15

Var uppe och hälsade på folket som tränade idag. Och jag blev så sugen! Utan fotboll i över en veckas tid, hemskt! Och deppig, för vad har jag gjort då? Ätit (inga små mängder direkt) och seget och slöat och inget annat. Jag har inte ens varit inne på funbeat och reggat min sämsta vecka hittills - ångest! Uruselt med minuter. Så på torsdag ska det bli träning, då ska jag inte känns efter hur jag mår. För jag ska vara med på matchen mot Dagsberg och ge dom vad dom förtjänar!

Nej, nu ska jag sluta vara tjurig.

Förresten så kan jag ju också nämna att fredagsens kräftskiva var kul. Kräftorna luktar ju pyton, men jag överlevde det :p
Kom hem vid halv 1 och upp vid 5 för att möta upp Anna-Clara, Lena och Josefin i Sörping, och så åkte vi mot Ullared :) Kom hem i söndagskväll, och var tröttare än någonsin. Och ingen sovmorgon förrän torsdag heller, så jag kör just nu på reserven :p Men helgen var iallafall kanon. Fast är fortfarande lite ledsen att jag missade fotbollsgolfen, men det låter ju som att det kan bli fler gånger, och då ska jag med! ;p

Ska ta och sätta mig med en kopp te och läsa lite i soffan nu.
Imorgon väntar en till praktikdag så ska ta och förbereda sig för det också.


/Lalla.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas ni inte fick med er ännu fler hemska minnen från Ullared :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback