September 19

Vilken dag!
Kom ju kanske inte isäng så jättetidigt igårkväll, men visste ju om att jag skulle upp tidigt också i och för sig.
En del av damlaget, herrlagen och pojklagen åkte till Skönero för att hjälpa till med parkering och försäljning. Och jag säger bara herregud vad människor! Helt skogstokiga var vissa, värr än korna. En hel del man inte alls kände igen (och som också kanske kom långväga ifrån) och en hel del kändisar. Både folk man känner igen från typ hemmatrakterna (Gusum alltså om inte alla förstod det) och kändisar som är/har varit med i tv. Jag tänker såklart på Per Morberg. Och vet ni, han har till och med pratat med mig! :p *Stolt som tuppen* ;)
Efter 7 timmar i Skönero så är jag totalt slutkörd efter allt skärande, pratade och räknande. Hade ju tänkt åka in till stan, men så blir det icke. Då skulle jag nog inte vakna upp förrän imorgon kväll, och det skulle ju betyda att jag både missar kyrkovalsröstningen imorgon, och bortamatchen mot Dagsberg. Nej, det ska jag inte missa!

Så ikväll blir det att vara hemma, fortsätta med pluggandet (har minst två sidor kvar fast det är nog mest referenser som ska in) och titta på Desperate housewives :) Jag behöver nog försöka stressa ner lite, men jag har fortfarande inte lugnat ner mig. Att så mycket folk kan stressa upp en så enormt. Men, det var ju lite trevligt också.


Nej, nu ska jag återgå till Imsens bok "Elevens värld" för att hitta smarta saker som hon skrivit. Och detta är inte lätt ska jag säga er i en bok på 640 sidor. Blä!


Trevlig helg på er, och glöm inte att hålla tummarna för mig x2 imorgon.
[Mig och mitt "parti", och mig och mina kära lagkamrater] ^^,


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback