September 21

Matchen igår slutade 6-6. Synd att det inte blev den revansch jag hoppats på, men när man inte orkar så är det inte så lätt. Jag hatar följderna av förkyldningar! Det är ju för tusan värre än förkyldningen i sig.. Men två gjorda mål blev det, och jag är väldigt glad över att dom inte vann över oss!

Sen blev det att gå bort till Kvarngården för att hjälpa till och räkna röster. Tyvärr räknade vi bara valsedlarna då och inte personrösterna, men jag såg att jag hade fått några kryss iallafall. Ska bli intressant att veta hur många sen :)

Nu ska jag fortsätta plugga en stund till, hinna slänga i mig något att äta för klockan 1 bär det av till ett möte i Sörping. Så sen ska man hem och skriva klart arbetet för att skicka iväg det. Borde skrivit klart det i lördags redan, men var ju totalt slut efter en dag ute i Skönero.. Fick iallafall ihop två sidor då. Nu är det referenser, slutkläm och lite finare struktur som ska fixas innan det är klart. Måste sätta fart med lite läsning också, veckorna springer ju iväg fort som bara den.


Men, plugg vart det ett tag till iallafall.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback