September 22

Nu är man hemma igen efter en alldeles för lång skoldag.
Först var det dags för föreläsning/litteraturseminarium mellan 9-12 (till och med 5 över 12!).
Janni och jag åkte sen till Sörping för att prata lite med vår handledare, intervjua två förskollärare, plugga på Stinsen, äta mat, snacka skit och planera roligheter inför hösten och sedan, halv 7 var det äntligen dags för föräldramöte. Och jag skojar inte när jag säger att jag har ett stort kryss i rumpan efter att ha suttit på en och samma pall i nästan två timmar. Träsmak in my ass!
Janni var också så snäll så att hon skjutsade hem mig till mitt kära Gusum, så nu har Janni blivit lite berest ;)

Men nu är det nog dags att lägga sig för imorgon så är det seminarium igen, lite snack med Janni och så är det möte på kvällen igen. Så i princip så är det ju för tusan snart helg igen :p Men det tackar jag i och för sig inte nej till heller ;p


Godnatt gottfolk.

/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Janni

Tack för den guidade lilla turen av Gusum, nu hittar jag där med. :)

Ha en underbar helg så ses vi nästa vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback