September 25

Och så var det äntligen fredag! :) Ska bli så skönt med helg, fast det kommer bli en hel del läsande då också.

Igår var det träning, körde en del kondition, och det är bra! Det kan aldrig bli för mycket kondition. Jag hoppas att vi komemr bygga upp konditionen rejält nu under vintern. Då kan vi nog komma långt.

Nu är det snart dags att gå ner till Norr tull för att åka till Linköping. Tycker inte om när vi börjar 10, för att för mig blir det ändå ingen skillnad. Tråkigt!
Har lovat Josefin att vi ska ta en fredagsfika idag också ;p
Och så blir det lite jobb med gruppen innan jag får åka hem till Gusum igen.

Imorgon är det kräftfiske ännu en gång. Får se om jag orkar följa med. Annars så har jag ju faktiskt rekordet i att håva upp den störtsta kräftan, så det är ju inget måste att jag måste vara med just imorgon ;p
Och på söndag möter vi Vånga. Sista hemmamatchen på Dalängen. Jag tycker nästan att det är lite sorgligt varje gång :p


Men nu ska jag ta och gå så att jag inte missar den här bussen, för då är jag rätt så körd. Men det gör jag ju inte ;)


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback