September 26

Visst är det konstigt.. Jag såg verkligen fram emot lördagens sovmorgon och blir helt snopen när telefonen ringer klockan 7. Helt ställd (och med världens morgonröst) svarar jag och med det menas att jag snällt ställer upp på att jobba, delad tur. Så det var bara att stressa sig upp, försöka få i sig något och göra iordning sig, åka ner till bischa för att mötas upp för att få nycklar, telefon och jobbskjorta och så var det bara att köra på. Tror att det var vid matkörningen som jag verkligen vaknade till :p Så snart att det dags att bege sig till Ringarum och sedan ska det jobbas kväll i Gusum. Och restas av la familja åkte ut till stugan förut, så med andra ord blev det inget kräftfiske för min del den här gången. Och jag vet inte om det blir så mycket pluggande ikväll heller. Men det är ju faktiskt lördag, så pluggandet skjuter jag upp till imorgon :p Jag är ju faktiskt glad över att jag får rycka in och jobba. Har ju inte varit för mycket av det den här månaden om man säger så.

Har en känsla av att den här helgen kommer gå alldeles för fort, bara för att reta mig eftersom jag längtat efter den så länge. Typiskt!

Hoppas att ni har en trevlig lördag iallafall :)



/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback