September 27 - Tjugonolltvå

Jag skulle kunna säga en del fula ord nu, men jag väljer att inte göra det.
Vi förlorade matchen, med 2-1. Deras första mål var verkligen tveksamt, men tyvärr så är det ju domaren som dömer..
Konditionen är bajs och jag vill verkligen ha tillbaka den, helst nu! Fick i slutet av matchen värsta läget, och självklart så skjuter jag rakt på. Värdelöst.
Och konstigt nog så har jag ont överallt, i ena axeln och armbågen och knät och herregud. Jag undrar vad jag gjorde på plan egentligen? :p

Men nästa söndag är det sista matchen, och på den ska jag fanimej ge allt vad jag har.

Nu ska jag försöka varva ner lite. Se på tv och ta det lugnt. Imorgon tänkte jag försöka plugga lite innan det är dags för workshop och grupparbete. Trodde ju att det skulle blivit mer plugg i helgen än vad det blivit, men det har ju varit något positivt jag gjort av den tiden istället :p


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback