April 1

Då var årets födelsedag över. Har fått sjukt många gratulationer så det tackar jag så mycket för.
Igår blev det en lång dag med plugg, opponering mellan 13-17 med endast 10 minuters rast (vilket betyder att jag var helt väck i huvudet när det väl var min tur som förståss fick vara sist).
Men jag överlevde och så blev det att åka hem för att äta tårta och öppna presenter :) Det bästa av allt var att hela familjen var hemma på en och samma gång. Låter kanske konstigt i och med att alla faktiskt bor under samma tak, men det betyder ju aldrig att man är hemma samtidigt under dygnets vakna timmar.

Idag har det blivit jobb på hemtjänsten igen med handel och dusch och städ och hela viddevitten. Först 7:15-15 och sen 16:30-19:30, med lite övertid på båda passen. Så nu är jag skapligt trött men det gör ingenting! Imorgon har jag sovmorgon, och dessutom är det faktiskt påsk! Jobbar i och för sig, men det är jag glad för :)


Nu ska jag varva ner lite framför tv:n innan jag ska försöka ta igen lite behövlig sömn.


Och om ni inte hunnit åka till Blåkulla, skit i det. Jag var där en snabbis, och i år var det faktiskt inget vidare. Vi får hoppas det blir bättre nästa år istället ;p


/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback