April 5

Söndagen bestod av jobb på hemtjänsten och ett gympapass :)

Idag blev det inte så mycket till sovmorgon. Gick upp för att åka iväg eftersom vi hade träningsmatch i Sörping på konstgräset. Detta har jag sett fram emot bra länge, men motivationen sjönk fort då vi kom dit och dom inte hade rört snön som kom inatt. Men de fixade så att vi iallafall såg linjerna så sen var det bara att spela. Kallt och blött om fötterna blev det, och man kan ju inte påstå att det var någon skönfotboll inte. Nej, snarare grisfotboll.
Bråvalla fick en straff som dom satte, sen fick vi också en straff som jag satte. Alltså slutade matchen 1-1. 

Så nu är jag lite slö i kroppen om man säger så. Det känns att det var typ en och en halv vecka sedan jag rörde på mig. Men nu är jag på g igen! :) 
Nu ska det kollas på film tänkte jag, Pappas flicka.

Imorgon är det en ny kursstart igen. Det betyder alltså att det är 10 veckor kvar till sommarlovet. 10 långa och jobbiga veckor kommer det vara. Men det kommer förhoppningsvis att gå fort.


Passa på att njuta av denna lediga dag nu, snart är det vardag igen.

/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback