Februari 13

Igår var det fredag och den var fullplanerad.
Upp 4:30 eftersom jag skulle vara i Linköping till 8 och skriva ännu en salstenta. Jag hoppas för allt i världen att jag blir godkänd nu.
Åkte tillbaka till Norrköping och tog en sväng på stan med Helen. Hem till Gusum för att svida om och ta med sig lite grejer upp till Ekvägen för att äta tacos, dricka vin (ni läser rätt) och spela Guitar hero :) Väldigt trevligt.

Idag har jag sett på Horton, rolig film :)
Snart ska jag åka iväg till Ringarum för att jobba tre timmar. Och samma visa blir det imorgon igen. Det är ju tur man gillar't ;p

Ikväll är det Melodifestivalen igen :)


Här är lite bilder från min vinterpromenad runt tallarna i torsdags.





















/Lalla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback