Februari 18

Och det är redan torsdag.

Detta är en riktig stressvecka, så det har ju gått rätt så fort.
I måndags var det först föreläsning och så var jag iväg på möte på kvällen.

I tisdags fyllde min lillasyster 19 år (grattis igen) och jag var först iväg till stan för att plugga med Josefin. Sen så åkte jag till Ringarum. Skulle egentligen jobbat till 7 men självklart så är det ju lite struligt, som vanligt, så det blev en tur till halv 10 istället. Vi var ju då två som åkte ut till skogen på kvällen, och jag fick äran att köra. Självklart skulle vi möta en stor traktor mitt ute mellan vallarna och jag, snäll som jag är, håller åt mig förståss lite lagom, men när jag väl ska köra igen så kommer jag inte iväg. Han som åkte med kunde ju inte ta sig ut tack vare vallen och jag backade och höll på men det ville sig inte. Som tur vad hade traktorn stannat och kom och sparkade fram lite snö (!?) framför bilen så jag kom iväg. Tacka vet jag snälla människor :p I övrigt gick kvällen bra ;) 
När jag kom hem hade syrran gått och lagt sig, men jag smakade för första gången gyros, och det gick väl i ;p

Igår var jag iväg till skolan på ett halvt seminarium. Hux flux så blev det jobb på eftermiddagen och på kvällen var det dags för fotbollsträning, en jobbig sådan. Men kul var det :)

Idag var det praktik och nu har jag faktiskt varit hemma ett tag, kors.
Men snart ska jag möta upp Karro för att gå upp till gympan :)

Imorgon är det möte för timvikarier inom kommunen som gäller, och så är det tre timmars jobb på eftermiddagen/kvällen sen.

Och nästa vecka har ju vissa slöa människor sportlov. KUL FÖR ER säger jag bara! ;) Njut för mig också, som ska ha en extremt rolig tenta om en vecka.


Ja ni, detta är livet på min pinne. Ibland lite roligare, ibland lite tråkigare ;)


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback