Februari 2

Och helgen gick alldeles för fort. Men det kan ju också bero på att jag hade lite att göra också :)

I fredags jobbade jag till 2, eller det blev väl snarare halv 3, men iallafall.
Hem för att fixa iordning sig för på kvällen var det ju cup i Sörping. Vann två matcher och förlorade en, så vi kom tvåa i gruppen och vidare till slutspel på söndagen :) Kollade också på Gusums första match (som dom vann) innan jag åkte hemåt med Malin :)

På lördagen var det dags för ett långpass på jobbet, 7:15-16:45. En lång dag, men även denna gick väldigt fort. Kan bero på att jag fick smörgåstårta av en tant på eftermiddagen ;p

Söndagen blev det först jobb 7:15-13 egentligen, men smet ifrån lite tidigare så att jag kunde springa upp till Jojjo för att åka till Sörping. Kollade på vår första match och sedan var jag med och spelade den andra. Förlorade en och vann en, vilket gjorde att vi missade finalspelet, men tack vare vår målskillnad så kom vi trea :) Grattis till oss :) Åkte tillbaka till Ringarum och fick vänta en stund, och sen var det dags för jobb 16:30-21:30.
Och självklart att jag skogsrundan, och fick köra i myrornas krig (utan det svarta) in i dom mörkaste skogarna. Som tur vad så var jag där i 40 minuter i den stugan så snöfallet hade minskat när jag skulle köra tillbaka till Ringarum igen.

Och igår var det dags för praktik igen.
Och idag är jag "ledig". Har skalat potatis och ska sätta mig och läsa lite nu tänkte jag.


I lördags var det ju så förbannat kallt men solen var ju framme, och då passade jag på att ta ett par kort på väg in till skogen under morgonpasset.

Så himla vackert!







Plugg var det som sagt.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback