Februari 23

Igår blev jag kvar på kommunfullmäktige också. Var faktiskt lite intressant, fick reda på lite mer info kring Gusums bruk och dess rivning. Och lite om Valdemarsvikens muddring också, men det är inte lika intressant för en Gusumsbo som mig ;p

Imorse var det bara att pallra sig upp för att bege sig till Linköping. Hämtade först ut min dumma salstenta. Sen blev det en tur till Ikea med Josefin och alldeles för mycket och god mat. Tillbaks till skolan för ett halvt seminarium, sen stack jag för att hinna hem och vara med på kvällens spinningpass. Ojojoj, mina ben alltså! Jag undrar om jag kommer kunna använda mig av dom imorgon? Haha, rätt så behövligt. Imorgon blir det jobb & jobb & träning & tentaplugg och så ville mamma och pappa ha med sig chokladmuffins på torsdag.. Och enda chansen att hinna baka det är imorgon kväll efter träningen. Fy fan, ibland är man ju bara för snäll! ;)

Nu ska jag se hur det går i skidskyttet.
Sen blir det att läsa lite till, packa inför träningen imorgon, och så ska jag eventuellt sova lite också. Så överskattat!


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback