Februari 4

Igår var det onsdag och jag skulle åkt in till skolan, dock lite senare. Men så vart det inte, fastnade på resecentrum i Norrköping i typ 5 timmar! Tråkigt, kallt och nervöst.
Men jag hann iallafall till jobbet, nästan i tid. Det var huvudsaken.

Var med om minst två riktigt roliga incidenter på jobbet också. Ojojoj vad jag skrattade.
I vintertider med detta väglag så funderar jag ibland på varför jag jobbar på hemtjänsten. Men kvällar som igår, det är en av många positiva anledningar! :)
Och idag jobbade jag också, fick höra väldigt roliga kommentarer så jag har haft roligt idag också. Bland annat så har jag blivit bortgift, det ni ;p Och mitt nya nickname är Lång-skånk. Jag föredrar det emot "lång och kraftig"..
Kom hem rätt tidigt och fick ett trevligt telefonsamtal från Shöle-vännen Carro :) Så nu har jag minsann fått skratta för en vecka framåt alltsomallt ;p

Borde plugga, men vart finns den motivationen? Borde skärpa mig, jag vet det, men det är alldeles för fullt i skallen för att något annat ska få plats. Kan man inte rensa bort lite skit där uppe?

Nu ska jag kila in i duschen.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback