Januari 10

Och jag som inte skulle plugga mer i helgen, haha!
Här sitter jag nu och skriver på avhandlingsarbetet som ska vara till grund för salstentan om två veckor, jippie..
Men sen ska jag och systeryster gå ut och gå iallafall! Så man får lite frisk luft i sig.
Just nu är det ju rena rama mildvädret ute, endast -3.2 grader ;p

Steken är snart färdig (stek på en söndag?!) så det är bäst att försöka skriva minst ett stycke till iallafall, så jag kommer en liten bit på vägen iallafall..
Hoppas att ni får en trevligare söndag än vad jag kommer ha.

/Lalla.


Kommentarer
Postat av: Janni

Jag är inte heller ett dugg sugen på den där avhandlingen...men men.



Är du taggad inför imon? Träffa vår klass igen. Matlåda?

Ses imon!

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback