Januari 11

Idag har jag varit på mitt alldeles första kommunstyrelsemöte. Det ni. Tydligen var jag yngst där på väldigt länge, så kanske dyker jag upp i tidningen så småningom. Vet inte riktigt om jag är så sugen på det, men är det valår så är det ;p

Så nu sitter jag med den förbaskade avhandlingen. Ska jobba på hemtjänsten 15-21:30 också så kommer kanske få sitta och skriva som en tok ikväll när jag kommer hem. För den måste skickas in senast 23:50 ikväll, annars är det kört inför salstentan..
Men nu har jag fått veta att jag blev godkänd på hemtentan jag gjorde innan jul iallafall, wiie! :D Dock inte på salstentan, och jag ser inte fram emot att göra om den igen.. :/ Hoppas att omtentan på hemtentan gick bra nu iallafall..

Nej, dags att skriva så det ryker. Ska hinna med en buss om en timme också. Stressa på, hej och hå!


/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback