Januari 21

Sitter här och dagdrömmer mig bort. Drömmer om ett fantasiliv där allt är helt magiskt och underbart, där man inte vet vad problem är för något. Drömmer om hur allt skulle kunna vara, men något som heller aldrig kommer bli sant. Och ändå fastnar jag där; tänk om, men om, ifall att..
Kunde inte sova på bussen varken till eller från stan. Satt bara och lyssnade på musik och drömde mig bort i mina fantasier. Why?!

Men iallafall, gjorde tentan idag. De första 4 frågorna kändes helt okej, som om jag kunde lite iallafall för en gångs skull. Men de resterande 3 kunde jag pinsamt nog inget alls av, och automatiskt så blir jag ju kuggad för detta. Måste ju ha visst antal poäng från både svenska- och mattedelen. Så, jag är körd. Tänkte sätta mig och plugga inför omtentan redan nu. Men det blir nog imorgon istället.
Och på måndag är det dags för ny kurs igen, hejochhå!

Trodde ett tag att jag skulle vara tvungen att åka tillbaka till stan, men som tur vad ställde systeryster upp och fixade det. Det är guld att hon är körkort nu också :)


Nu ska jag och mina drömmar fortsätta lyssna på Kent tills jag vet vilken färg själen har.





/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Janni

Tentan idag var verkligen inge skoj :(

Vi får göra lite pluggkort o träna tillsammans kanske? När får man se foton på TrollLalla då?

Vi ses på måndag då kanske?

Hoppas att du får en bra helg, ta lite ledigt. Det behöver du!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback