Januari 26

Och här kommer uppdateringen om hur min helg varit, finally :)

I fredags var jag ute på en promenad för att fota lite. Mysigt var det.
Sen blev det tacos hemma med familjen och syrrans pojkvän.
Och sen så åkte jag iväg i en limosin som jag aldrig sett förut med två filurer som hämtade mig precis utanför dörren. Och sen så blev det party och Singstar hela kvällen lång, och kanske också halva natten. Väldigt trevligt var det.

På lördagen var jag lite småtrött och jag vet inte egentligen vart dagen tog vägen, men jag hade trevligt ändå. Jag och Carro bakade en chokladtårta iallafall :)

På söndag så blev det promenad med Sara och lilla Izabel först på förmiddagen. Sen så blev det fotbollsträning i Viken med en sjuhelvetes uppvärmning :p Därav min fruktansvärda träningsvärk!
Sen så var det bara att åka hem och vänta en stund innan det var dags för årets första gympapass. Roligt, men lite svårt med snurrar och grejer. Men det rer sig nog det.

Igår så var det skola och jag ser lite halvt knäpp ut när jag försöker gå och framförallt sätta mig/resa mig från en stol. Herregud, jag trodde inte att jag kunde få så här ont i låren. Men det kunde jag!! :p

Idag har det blivit en liten förmiddagspromenad med Jojjo :) Skitkallt var det, men vi är tuffa och ger oss ut ändå, i 18 minusgrader! :p
Sen blev det att åka till Linköping för ett seminarium och nu sitter jag här hemma.

Och eftersom jag inte uppdaterat på ett tag så ska jag slå på stort med lite bilder från vinterpromenaden och chokladtårtebaket. Läckert va?! ;)

















Hade ju egentligen ett väldigt vackert kort på Johnny och Carro, men tyvärr fick jag inte tillåtelse att visa dessa. Synd för er ;)


Nu ska jag ta och fixa till mina naglar som ska bli rosa igen tror jag :)



/Lalla.

Kommentarer
Postat av: E

Ja fy satan vilken träningsvärk jag har haft, nu äntligen börjar den ge med sig ;-) Som du säger trodde inte jag kunde få en så ont i låren :P På't ikväll igen bare! Den där chokladtrårtan ser väldigt god ut btw :) See ya!

Postat av: Jojjo

Mmmmm, den där tårtan såg mumsig ut!!! Vi får ta en promenad nån dag igen :)

2010-01-28 @ 15:07:21
Postat av: ShöleCarro!

Haha, snacka om att de var en snygg limosin som du åkte i:p Och så kuuuul vi hade de! Måste göras om!:D:D Puss babe! <3

2010-01-29 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback