Januari 28

Igår var jag och mamma och fyra andra glada filurer iväg på en tripp till Stockholm med en 20-tal Sörpingsbor.
Först blev det en tur i Riksdagshuset och sedan blev det en lite mindre stund på Sveavägen. Hade riktigt roligt emellanåt, framförallt på bussen ;p Sen var det ju mindre roligt att det var sån trafik och snön bara vräkte ner så att jag inte hann hem till fotbollsträningen. Hm! Inte bra detta.

Idag så blev det lite (!) snöskottning på morgonen, snöpulsning, bilslirande och framförallt jobb på hemtjänsten. Det gick väl helt okej, men man kan ju säga att jag nu blivit en erfarenhet rikare (för att uttrycka mig positivt).

Har också varit iväg till Viken på ett gruppmöte och fått höra det ena och det andra. Som vanligt med andra ord ;p

Nu är jag hemma och det är väl snart dags att försöka varva ner lite. Imorgon blir det jobb igen, och så är det ju cup på kvällen :) Då är det järnet som gäller. Ladda!




På tal om annat, det är konstigt att ett framsteg oftast också så småningom innebär ett bakslag. Skärpning!


Godnatt folket.


/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback