Januari 7

Kallt som tusan var det imorse (nu också för den delen), och trött var jag, men jag lyckades komma upp i tid för att hinna fixa iordning mig.
Åkte till Viken och jag har nu i verkligheten sett hur det ser ut när man har punka på höger bakdäck ;p Det löste sig iallafall och vi kom fram till Karsmåla för att prata skit, laga mat, öppna julklappar, se på film och fika. En riktigt. riktigt trevlig dag med andra ord :)
Blev sen skjutsad till Viken igen för att vara med på S-gruppens första möte för i år. Helt seriöst så börjar jag faktiskt bli nervös inför måndagen, då mitt alldeles första kommunstyrelsemöte äger rum. Alltså, jag kommer vara där som ersättare, så att det vilar ju inget tyngre ansvar på mig, men ändå. Men visst, intressant kommer det ju också bli.

Nu ska jag sätta mig och titta på tv en stund och försöka varva ner. Imorgon blir det att gå upp tidigt igen, för då ska det skrivas hemtenta, urk. Inte lika roligt som att gå upp tidigt idag direkt ;p Wish me good luck.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback