Juni 14

Jag lever, jag är bara en väldigt upptagen människa ibland. Men nu tror jag att stressen kan lägga sig lite så att jag kan skapa mig lite ordentliga rutiner, framförallt med mer promenader och mer rörelse. 
Dessutom är min dator ur funktion men jag hoppas att den kan återuppstå så att jag kan få tag i alla min bilder!!!

I torsdags var det systerysters student, vilket var väldigt trevligt.
I fredags blev det jobb, matlagning och en långpromenad ute i regnet.
I lördags blev det en lugn dag, och kvällsjobb på det.
Igår var det match igen, slutade med förlust.

Idag har jag jobbat, och hunnit att titta lite på Scrubs. Jag har också fått reda på att min fallstudie är godkänd! Nu väntar jag bara på svar från tentan, examinationsuppgiften inom litteraturprojektet och den muntliga redovisningen. Håller tummarna!
Nu ska jag laga mat, sen ska jag ge mig ut på en promenad. Hoppas att det inte kommer mer regn nu!

/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback