Juni 3

Stort GRATTIS till min lilla mamma som fyller år idag. Och ett grattis till Carros pappa också som också fyller år idag också :p

Igår var det först jobb till 4 innan jag hann hem en snabbis för att svida om inför personalfesten. Kunde ju verkligen inte haft bättre väder. Och trevligt var det :) Ångrar inte en sekund att jag valde att gå dit istället för att tentaplugga.

Här är lite smått och gott från personalfestens bravader :)

                                

Åkte till Linköping imorse och skrev den där förbaskade tentan. Nu håller jag alla tummar jag har och hoppas att jag får en snäll examinator. Annars är jag körd.

Nu så laddas det inför Vårruset. Bäst att vi dricker mycket vatten Malin ;)


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback