Juni 9

Nu är Alexandra trött så här kommer en snabbrepris av min dag:

En sväng till Viken för att besöka Malin och fixa till mina fötter :)
Hem igen.
Baka hallonrutor, äta och byta om, samtidigt. (Tur att ingen såg mig när jag sprang omkring här som en skållad råtta!)
Till Viken igen med Anne för utbildning inom jobbet som sen visade sig vara helt värdelöst. Med andra ord, helt bortkastad tid.
Anne & jag tog då en sväng till ladan och kollade läget.
Sen möttes Helen och jag upp, åkte till Ringarum för att hämta nyckeln till Kvarngården.
Tog svängen förbi ladan igen och Helen hittade ett par skor till morgondagen.
På hemvägen ringde Carro, som äntligen har fått sommarjobb, hos mig på hemtjänst Norr :) Grattis!
Sen ringdes även Helen upp så nu har även hon sommarjobb i Viken, härligt härligt!
Bakade sedan russinkakor.
Mormor & jag gick till Kvarngården och checkade läget och möblerade om lite med långbord och fix.
Till bischa för att inhandla ingredienser inför morgondagens bak.
Mötte upp Karro för att gå en promenad ute i regnet.
Hem igen för att baka ännu en sats med hallonrutor.
Och här sitter jag nu och är besviken för att jag inte hann med att måla mina naglar.

Snabbreprisen vart inte så kort som jag hade tänkt mig :p
Nu ska iallafall tänderna borstas och pyjamasen ska på.
Imorgon väntas en ännu längre dag :)

Godnatt med er!
/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback