Mars 24 - Plugg-undanflykter

Och här sitter jag igen. Men oj så mycket jag fått gjort idag, förutom att plugga.
Blev en sats med kanelhavrekakor och en med kokostoppar. Kokostopparna blev utseendemässigt totalt misslyckade, men dom smakade bra :) Det är ju tur att även hemskt fula kakor kan smaka bra ändå :) Tog ett par bilder, men hittar inte kamerasladden så dom bilderna dyker upp någon annan dag ;p

Har också lagat mat åt M & P. Jag har börjat tillverka lite fina kort också, nu blir du snopen va Janni? ;p
Och syrrans pojkvän har hjälp mig så nu har även jag Spotify. Hemskt bra uppfinning! Jag känner redan nu hur beroendet är på väg ;p

Men efter en hel dag med plugg-undanflykter så är jag rätt så trött. Och den där jäkla förkyldningen som inte vill släppa snor alldeles för mycket energi, det gillas inte! Nästa vecka ska jag minsann inte missa någon träning!

Imorgon ska jag iallafall iväg till salong Hårfin och bli lite vacker i håret. Det var längesen, så det är behövligt.
Och sen så är det faktiskt fredag, och då blir det trevligheter hela dagen lång :) Så härligt det ska bli med helg, som vanligt! :)


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback