Mars 9

Idag har jag haft praktik igen. Så trött i huvudet man kan bli! Kom hem och var som en död sill, satte mig och fick lite pluggande avklarat. Sen åkte jag till Vika för att vara med på spinning. Så jobbigt, men roligt! Körde lite styrketräning också, men det kändes lite mindre behövligt. Eller, muskler klarar jag mig utan ;p

Nu sitter jag här igen och skriver på mina planeringar. Går inte så vidare värst bra och skallen har ballat ur totalt och har redan börjat ställa in sig för att sova. Men, en litet tag till ska jag orka. Jag har mycket lättare till attt motivera mig till att motionera än till att plugga. Vad kan det bero på? :p

Nu är det slutspurten som gäller iallafall.
Imorgon blir det praktik, jobb och träning. Så jag tror nog att onsdagen kan bli en bra dag.


/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback