Maj 30 - Kvälls-update

Matchen slutade 2-2. Jag tycker det känns som en förlust, i och med att vi ledde rätt så länge med 2-1 och det gjorde mål med typ 5 minuter kvar. Så surt!
Och jag är så enormt irriterad på mig själv. Jag har ingen ork längre. Detta måste det bli en ändring på! Nu är det ju heller inte så många dagar kvar i skolan så nu ska minsann förbättra mig. Nu är det minst sagt dags!

Sitter här och försöker plugga också, men det går inget bra. Känner mig bara stressad hela tiden. Och visst, jag har bara tre sidor kvar att skriva tills imorgon. Sen så är det tentaplugg som gäller fram till torsdagen. Men sen är det bara den där muntliga redovisningen kvar. Så jag har endast tre dagar då jag måste till skolan. Så kort tid, men ändå så har jag ont i magen. Denna ständiga oro för att bli godkänd eller inte. Just nu så är jag så trött på allt som har med skolan att göra att jag egentligen vill skita i allting. Men nej, det kan jag inte.

Nu ska jag hitta en till referens. Sen ska jag försöka varva ner och sova. Ska upp tidigt imorgon, dels för att plugga, men också för att släppa in sotaren här hemma :p


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback