Maj 31

Jaha ja. Sov lite längre än planerat, men så kan det bli ibland.
Mamma är nu iväg på sin första dag på nya jobbet :)
Så jag fick uppdraget av att släppa in sotarna och nu har de sotat färdigt.
Har cirkus en sida kvar att skriva på det här skit-arbetet som blir så otroligt dåligt att jag egentligen inte vet varför jag lägger ner så mycket energi när jag vet att jag kommer få komplettera det. Men iallafall. Ska åka in till Linköping om en timme för att lämna in det. Det roligaste med det är att jag kommer träffa Sabina, det var längesen sist nu.
Sen ska jag hem, fixa bil, hämta Zonny inne i stan och eventuellt hinna ut till Maxi. Och just ja, nu ska det ju börja tentapluggas som bara tusan också. Jag är så trött på pluggandet, men imorgon är det bara en vecka kvar tills jag har sommarlov!


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback