November 11

Igår blev det ett studiebesök i Åtvidaberg.
Sen hann jag med en sväng på stan innan jag åkte till Ringarum för att jobba kväll.

Idag gick jag upp tidigt för att hinna med massor på förmiddagen. Blev bra mycket stressigare än vad jag trodde när jag via facebook fick veta att lektionen inte alls var mellan 15-17 utan 13-15!
Men jag hade redan hunnit med att äta frukost, en morgonpromenad med Karro och en dusch när klockan var 9:40. Det var bara att skriva färdigt papret fixa iordning sig och springa till bussen. Och jag hann :) Fick också veta att det var fler än jag som inte hade sett den nya tiden, men alla kom dit iallafall, så till litteraturseminarium 1 säger vi: CHECK! :p

Nu är det alldeles snart dags att bege sig till gympan.
Ska blir riktigt skönt att röra på fläsket.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback