Oktober 11

Har haft en helt underbart mysig helg på Bruksgatan <3
Dock är det väldigt lång tid tills nästa helg är här. Det är ju tur att man inte är sysslolös för annars skulle jag bli tokig av att bara gå och vänta! :p

Idag blev det en sväng till skolan för att plugga med gruppen.
Eftersom jag kom hem skapligt så tog jag med mig kameran och tog mig en liten promenad.
Pluggade lite och sen gick jag ut en sväng till med Karro framåt kvällen.

Here's some pics :)













Hoppas på att det blir frost inatt så att man kanske kan ta lite fina bilder imorgon bitti.
Tänkte också kanske ta en promenad inne i stan, ska ändå in till bibblan. Vi får se vad som händer och sker, ska ju hinna med en del pluggande också.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback