Oktober 3

Tog mig sovmorgon idag, och det var riktigt skönt. Dock ringde telefonen rätt så tidigt ändå. Mormor & morfar har varit i Ullared i helgen (jag är inte avundssjuk!) och behövde fråga mamma om något antar jag :p
Blev lite mer städande när jag väl vaknat till, men än är det mycket kvar. Har verkligen legat på latsidan alldeles för länge nu så det är mycket som måste fixas här vill jag lova. Och vi ska inte prata om dammandet, det tycker jag minst av allt om, usch!
Men sen blev det en promenad med T ute i stormen. Blev en film innan jag gick hemåt, bytte om och gick för att möta Karro för att gå på gympapasset som var jobbigt och roligt som vanligt :)

Nu blir det lugnt denna söndagskväll.
Imorgon är det först kommunstyrelsemöte och sen blir det filmmys med Carro och senare på kvällen blir det plugg och kvällspromenad med Karro. And that's monday :p


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback