Januari 2

Och så var 2010 redan i full gång.


Så här såg iallafall mitt 2009 ut (i stora drag):

Januari
Firande av Kim & hennes födelsedag. Knutgubbe :) En tripp till Stöten med Lena, A-C & Johanna. Coiltech-cup.

Februari
Middag med grupp K :) Firande av Fredriks 30-årsdag med en kryssning med Cinderella :) Helen fyllde 18. Kopparcupen.

Mars
Operation av mitt födelsemärke. Firande av min födelsedag.

April
Start av fotbollssäsongen.

Maj
Tripp till Ullared med Lena, A-C & Kim. Carro fyllde år :) Vårruset. Ekenäs riddarspel.

Juni
Mamma fyllde år. Avslutningsmiddag med grupp K. Gusumsdagarna. EU-val. Till Liseberg med Kim & Fredrik. Fotbollsskolan.

Juli
Karnebåtfestivalen. Fotbollscup ;p Minigolf på Ekön med Kim & Fredrik. Zonny fyllde 14. Tripp till Västervik med Kim & tältade.

Augusti
Började plugga i Linköping. Rix FM-festivalen med Kim. Mitt första möte inför kyrkovalet. Pappa fyllde år. Kräftfiske ute i stugan. Ljusparty i Skrickerum. Viksåttan.

September
Titanix i Viken :) Kräftskiva i Viken. Tripp till Ullared med Lena, A-C & Josefine. Tillbringade en hel dag ute i Skönero och hjälpte till med laget. Kyrkoval (jag blev ordinarie ledamot i kyrkofullmäktige). Var med i en studiecirkel angående socialdemokraternas historia, organisation och ideologi. 

Oktober
Bussresa till Ullared med Helen & Carro. Scrapbooking-dag med Janni. Oktobermarknad. Halloween/inflyttningsfest i Viken.

November
Avslutningsfest med GIF. Julbord i Ringeboa med Carro. Fotbollsavslutning med Laserdome.

December
Tog svinsprutan. Kim och jag tatuerade oss. Mitt alldeles första kyrkofullmäktige. Julfest med jobbet. Studiebesök på kommunhuset. Mitt alldeles första kommunfullmäktige (som åhörare). Blev vald till ersättare i kommunstyrelsen. Julafton x3. Bio: Göta kanal 3. Nyår.


Och som vanligt har året också innehållet en hel del fika och mys och party med vänner, fotbollsträningar och matcher, jobb på både hemtjänsten och på Ringarums och Gusums förskolor, plugg, promenader och bakande.

Någon annan dag snart så ska ni även få se lite minnesbilder från 2009.



/Lalla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback