Januari 8

Sitter här med min förbannade hemtenta och vill bara gå och sätta mig framför tv:n och glo. Men icke, två sidor kvar att få ihop något bra på, skriva en referenslista och kolla så att texten har någon röd tråd väntar. Urk, jag vill inte gå i skolan längre. Är så himla trött på Linköping på alla sätt och vis. Jag vill ha sommarlov nu och se fram emot ett enda år kvar i Norrköping. Och framförallt att jobba på hemtjänsten, som vanligt istället för att läsa en massa tråkiga böcker som man knappt förstår.

Men, tittar ut och nu snöar det litegrann igen. Solen sken förut också, men inte längre. Imorgon ska jag ge mig ut på en långpromenad är det tänkt.


Men det är väl bäst att sätta fart med hemtentan så att den kan bli färdig någongång. Huuh.



/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback