Äntligen är det fredag och en hel helg väntar.

Uuh, var så trött imorse. Körlektionen behöver inte kommenteras, för jag är ganska tjatig på den punkten och det går aldrig så som jag vill iallafall så det spelar ju ingen roll.
Malin hoppade på samma buss som mig till skolan också, så det var skoj :)
Ner till Viken, promenerade upp till skolan och satt mig för att söka lite jobb. Hade lite flax (fast ändå inte) imorse. Nån Viviann från Vikariebanken i Norrköping ringde och sa att jag kanske kunde komma på intervju så småningom. (Jag skrev en ansökan om det igår kväll!) Till hon förstod att jag fortfarande går på gymnasiet och då fick man ju inte det.. :/ Två jävla månader kvar ju! Men hon skulle prata med Tamburinen, och både dom och hon ska höra av sig igen. Hoppas verkligen att det här kan leda till något.
Men man kanske inte ska förvänta sig så mycket, Fredag den 13:e, det säger väl allt.
Så nu är jag i skolan. Har träffat på Maria nu och alla i friskvård har lektion. Själv sitter man här ensam och lyssnar på musik och försöker vara lite ambitiös och plugga. Det går väl sådär.. :/ Men ska snart ta och fortsätta.

Har fått veta betyget i projektarbete nu. Är glad! :) Men förstår det inte riktigt heller. Jag hade Noomi som handledare, och jag tror inte att hon skulle vilja ge mig nått bra betyg.. :/ Hum, dom kanske ändrar sig? :S


Tycker om fredagar. Det betyder att dagen är kort och att en lång helg väntar på oss :) Och jag tycker om att vara i skolan utan att umgås med folk och jobba med en massa nya uppgifter. Iallafall när jag är här frivilligt. Ska försöka göra alla rester nu så fort som möjligt (det vill säga inte är så fort iofs) men skulle vara så skönt om man blev av med allt och kunde koncentrera sig på de uppgifter som man får så småningom istället..

Min mobil håller på att döö! :/ Det är sorgligt, men sant. Jag hoppas han kan stå ut några timmar till.

Jag har träningsvärk i mina armar! Det gör ont! :p

Springa en sväng idag? Eller gå en långpromenad iallafall..
Måste ta tag i saker och ting nu.
Men det är så mycket. Träning, körkort, skola. Jag vill bara må bra och umgås med mina nära och kära. Men när ska det bli av?


Nae, men ska försöka skriva klart planeringen till Ledarskap inom lek och idrott. Tror att jag måste lämna in den idag eftersom varken jag eller Kim är här på måndag, och det är på tisdag  vi ska redovisa. Jag hatar redovisningar! Tur för både mig och Kim att jag är här idag för annars skulle vi aldrig ens haft en chans att få in den i tid :B Din bakov ^^,

Aaaaah!
Panik! Vilken hemsk syn! Jag måste verkligen göra något åt detta! Det blir att träna på ett eller annat sätt idag!



<..Och så blinkar det till. Och dom tänder alla ljus. Du var ensam när du kom..>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback