Upp som en sol, ner som en pannkaka.

Skola igen då. Det är väl vad bloggarna kommer handla om mestadels hela tiden nu. Det är det enda jag hinner med att göra, och äre inte i skolan så äre läxor och arbeten och en massa prov som det ska pluggas på istället. Jag vil bara umgås med mina vänner för tillfället. 
Ni betyder så enormt mycket <3


Men skolan idag då. Började med Arbetsmiljö & Säkerhet. Var väl rätt så slappt ändå. Genomgång, och så emellanåt så lyssnade vi på radion för att höra när Carro pratade om Spanien-praktiken :P Sen vare dags för att hålla i en lektion på Idortt & hälsa B. Som tur va så var vi ju fem stycken i våran grupp, och för hela gruppens del så gick det väl hyfsat, hoppas jag. Annars ber jag om förlåtelse tjejer.
Åkte med Carro och Malin på en liten raggartur i Vika sen innan lunchen :p Sen vare matte. Matten är alltid hemsk, men när man har Olga håller man ju på att krevera! Hon är en hemsk människa som inte förstår när hon ska sluta prata och börja om något annat. Man kan inte försöka avbryta henne heller för antingen börjar hon babbla på en massa om det, eller så tror hon inte att man fattar alls. Hon är trög! Efter matte-bajset så vare en liten håla, då jag försökte skriva två sommarjobbsansöknigar men kan ju inte sånt så det blev bara skit som vanligt.
Sen vare Religion.. Genomgång först och sen en fet uppgift att göra. Men jag hadesån jädra tur idag. Satt bredvid Nina, och hon hittade typ alla svar direkt :) Så snällt så snällt :D
Sen var skolan slut och jag kunde äntligen träna :) Hade ju tänkt mig kondition på löparbandet, men det blev bara uppvärmning där i  fem minuter. Sen blev det styrketräning i armarna för heela slanten. Timmy är galen när han väl sätter igång :p Har träningsvärk redan nu, så tror inte att jag kommer komma upp ur sängen imorrn :P

- The Christmas man, eller va fan heter han?
- Santa Claus..
- Aa, just de. The Santa Claus is kommer in the chimney.
Min pappa, han kan engelska han ^^,

Fotbollsträningen idag var på Bandyplan igen. Men skoj som tusan var den :p


Anna, jag är ledsen att jag missuppfattade dig :( But next time baby,
I will be by your side <3

Imorgon kommer jag dö för femtielfte gången i mitt liv. Jag hatar skolan, och allt som har med den att göra!


Nae, men om man kanske ska ta och försöka sova nu då. Jag hoppas att jag kan somna för evigt!

Buhu muu blää blöö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback