Jordbävning

Träningen var kul idag :)
En massa styrka, vilket betyder att jag redan nu har träningsvärk i armarna. Antagligen blir det i ryggen och magen med (hoppas) och kanske vaderna. Det är så det ska vara.
Spelade fotbollstennis och sen en massa match, snacka om helt död fisk här.
Och jordbävningen då. Som alla hörde, då jag snubblade till på bollen med min jävla vänsterfot och *boom*! Lalla ligger på golvet, röd i fejjat och helt yr i bollen, alla andra försöker fortsätta med sina övningar och skrattar samtidigt. Hoppas att ni glömmer detta snarast.
Till råga på allt så gjorde jag inget mål heller :( Tre stolpträffar och två precis utanför. Snacka om värdelös.
Men jag sprang. Sprang så jag nästan kräktes (till ingen större nytta).
Fult spelade jag också. Sorry guys.


Tror att mitt F nu istället är ett T. Egentlgen vet jag inte riktigt skillnaden, men tror nog att jag ska slå upp det i en ordbok imorgon.
För nu ska jag sova, så jag kan läsa klart Helander-boken imorrn bitti. Min lediga dag, weeej... Plugg plugg plugg.


God natt.

/ Lalla F/T
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback