Nu är det äntligen heelg! :)

Onsdagen är en dag jag sent kommer att glömma. Friluftsdagen hade FV3 och BF3 i Åby, på en äventyrsbana, och deras specialtet är Höjder, Något jag verkligen fruktar! Men jag vågade mig upp för en 10 meter hög stock (självklart med säkerhetslina) och sitta där uppe och hoppa ner. Haha, men RÄDD var jag :p Men dagen var helkul :p Roligt sällskap hade jag ju också! ^^,

Igår så hade jag tidig körlektion, gick alltså upp klockan 5! Trött som en nöt åkte jag in till stan för att ha min lilla körlektion, åkte sedan direkt till skolan. Började 10 och slutade 4. Men så skulle vi ju ha Öppet hus också så slutade ju int förrän 8!! Och kom hem vid 9. Supertrött! Kan inte förstå att man var i skolan så länge. Och  dom enda som kom och tittade var väl typ föräldrar och min lillasyster ;) Men iaf :p
Så idag var man ju ledig då. Eller inte. Jag och Kim  hade ju sagostund på biblioteket klockan 10. Men sovmorgon blev det och slutade ju efter det sen också (:

Så nu äre helg. Så då ska man plugga, och imorrn äre  NT-cupen! :) Ska bli kul :p


Nu ska jag försöka fortsätta med mitt projekt och jag hoppas verkligen att jag hinner klart tills på fredag.. :/ Annars äre kört !

Hejs svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback