Day 3.

Praktik nu i tre veckor. Och nu är den tredje dagen också slut.
Självklart blir det också jag som får super-mega-underbart-jätte-bra tider också. Får åka hemifrån 6:10, vänta i Viken i en halvtimme och kommer fram till Gryt redan 7:20. Slutar onsdagar 14:00, fredagar 15:00, och måndagar, tisdagar och torsdagar går bussen från Gryt 16:45. Det vill säga, jag är helt slut och det är bara onsdag idag !
Nae, men det är ju ganska skönt med praktik och så iallafall. Så ska kanske inte klaga :P
Men just nu längtar jag till helgen :p

Fotbollsträning idag. Funderar på om jag ska försöka att springa med ute idag.. Hm, har inte bestämt mig än. Kanske är dumt om jag ändå inte kommer springa hela tiden. Aja, vi får se vad som händer och sker med det. Har ju ett tag kvar på mig att fundera ut nått bra :P

Nu ska jag fortsätta att lyssna på Neverstore ( <3 ) och drömma mig bort en stund, eller två.


Och Maria är ALDRIG sjuk ! Men nu, bihåleinflammation. Don't like it! Bli frisk! <3


Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback