Lördagspromenad med Anna.

Haha, den var lite läskig. Militärövning i Gusums gamla burk (eller bruk, man kan säga olika :p), ganska oväntat blir man attackerad och dom skjuter hej-vilt efter en :P Haha, var lite skoj :P
Tog med oss kameran också på vår lilla tur. Hittade en parkbänk som nu är Lallas och Annas ;) Hittade också ett helkul träd med kottar som liknade banan-klasar :p Det är ett banan-kotte-träd! :D Flumma är vi allt, men det är roligt ;)

Anna har snart uppkörning. Jag också :/ Läskigt!

Idag blir det en hel massa tv-tittande (:
Kanske ska ta mig i kragen och plugga lite. Har en hel sida med en massa saker som måste göras med skolan. Hemskt, men sant. Måste börja skriva några arbeten tror jag..


Om jag har tur så kanske jag och Maria kan ses imorgon och leka för en stund eller två. Saknar den tjejen massor! <3


Men ska ta och plugga. Ska faktiskt gå ner till bischa sen för att köpa våffelmix (tyvärr också grädde). För ikväll ska det gräddas lite våfflor ;D


Hejdå.image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback