Serieslut

Sista matchen idag, mot Eneby. Hemma.
I våras spelade vi 1-1 mot dom. Då var inte Jojjo med, det var hon idag :)
Men iallafall, i halvlek stod det 3-1 till oss. Totalt otippat. Slutresultatet var också kul, 5-1 till oss :D
Visserligen så hade dom en utespelare som målvakt, men vi vann iallafall och det var så jäkla kul att spela.
Tyvärr, så var det ju då sista matchen. Men man ska ju sluta på topp :P
Men ingen träning den här veckan heller, och jag vet inte hur jag ska överleva?!

Har hunnit med en liten promenad med Anna också.
It was nice.
Det är tråkigt att det inte blir så ofta. Jag vill det.


Don't think about that anymore.
You will just be, confused.
Nothing to think about.
Just, forget it.


Pluggpluggplugg.
Undrar hur ofta jag skriver om det i min blogg?
Måste vara oerhört tråkigt att läsa om iaf.
Så kan det vara när man är en tråkig människa.


/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback