Trött

Usch usch, vilken dag.
Är helt slut.
Men det har varit ganska så nyttig, det är bra.

Upp tidigt imorse, fast jag inte skulle träffa arbetsgruppen förrän halv ett. Var tvungen att skriva klart kamratloggen, som jag med nöd och näppe hann klart. Pjuuh!
Åkte in till stan, och kunder inte sova på bussen.. :/ När jag ändå hade chansen.. (Inget bussällskap) Men men.
Pluggade till typ 6.
Åt iofs en paj, men det var fullkorn.. :p
Åkte hem med 46:an halv sju, så det blev en promenad hem med.
Men inte med musik då, utan med Kim i luren.. :)
Vem vet vad som kunde hänt annars? :p

Nu ska jag snart sooova.
Så skönt! :D
Imorrn väntar en ännu längre och intensivaree pluggdag.
Please, can somebody just kill me?


/ Lalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback