Konstigt

Det är knäppt faktiskt.
Kvällen började allt bra skumt.
Slutade hastigt.
Men däremellan, var det toppen!

Det är konstigt att man kan bli så lugn och glömma dom flesta problem man har för stunden när man umgås med Maria och dricker lite cider.
You shine up my life!
Mary, thanks for everything <3
Det är mindre roligt att denna känsla bara finns kvar för en stund.
Sedan kommer alla tankar fram igen..
Men jag har den här kvällen att se tillbaka emot, och partykvällen som väntar :)
Längtar, och då jäklar Maria. Då ska vi dansa som aldrig förr ^^, <3


Imorrn kommer det bli en lång pluggdag för mig.
Men jag ska också gå en promenad och titta på den nya Beck-filmen hade jag tänkt.
Så imorrn ska jag gå upp ganska tidigt, så att jag hinner med allt.

/ Lallaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback