April 16

Hihi, vad mycket jag har lekt med Carro på sistone :) Men det tycker jag är roligt :D Jätteroligt!
Jag har inte bara lekt med Carro. I måndags så var ju Kim med, men åkte hem tidigt igår. Då lekte jag och Carro med hennes shölesyskon. Exempelvis så spelade vi kubb och jag och Alex dansade till Smurfarna :) Skitkul!

Det var inte lika roligt imorse då jag skulle åka in till stan för 2 timmars föreläsning mellan 8-10. Ledsen att jag drog upp dig Carro då. Nu i efterhand (tyvärr är det ju så jävla lätt att vara efterklok) så hade jag kanske kunnat strunta i den.. Fast ändå inte för den var ganska så viktig ändå.. Men men, nästa gång så kanske jag skiter i föreläsningen. Det är ju faktiskt värre om det är något examinerande..

Jobbade idag i två timmar också. Jag och Sofie städade hos samma tant som jag gjorde för tre veckor sedan. Då var hon ju förberedd på att det skulle komma vikarier (eller, det var bara jag då) men inte den här gången och det var ju såå jobbigt för då var hon ju tvungen att "instruera". Haha, knasig tant det där. Så jag har strykit i två timmar och då kom jag på att lika mycket som jag tycker om att damma, lika mycket tycker jag om att stryka. Fy fan vad trist det är. Och liksom handdukar, vem vill stryka det egentligen? Jo, hon, bland annat. Lite överkurs enligt mig, men har ju inte så mycket att säga till om ;p Ganska soft att bara stå och göra monotona rörelser med högerarmen. Tankarna flög ju iväg en del om man säger så.


Ikväll är det fotbollsträning.
Och för tillfället så droppar det lite utanför mitt fönster. Skit!
Men men, ska bli skönt att springa av sig alla popcorn jag ätit under dessa två dagar ;p
Jag kommer nog sova gott inatt också :p Iofs gjorde jag det inatt (ensam i bäddsoffan då jag kunde sparka helt för mig själv) men jag känner att dom där 4 timmarna var väldigt korta ;p


Nu ska jag skriva mitt PM. För äntligen har jag kommit på vad mitt arbetei Hållbar utveckling ska handla om : Utbildning. Och studiebesöket har jag tänkt göra i Gryt. Så dit ska jag ta och ringa nu i veckan, eller så ska jag kanske vänta till efter handledningstillfället. Skönt att  man börjat med det nu iallafall. Det var ju inte försent om man säger så, men det är kanske i senaste laget ;p


'Shölehejochhå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback