April 21

Seriestarten igår gick ju inte så värst bra. Förlorade med 1-0.. Men spelade helt okej ändå tycker jag, även om 0-0 eller åtminstone 1-1 hade varit ett mer rättvist resultat.. På söndag så äre bortamatch mot Smedby, så vi får se hur det går..

Idag är det måndag och hela dagen är planerad in i minsta detalj känns det som.
Nu - Packa till kvällen och morgondagen. Fixa iordning mig själv också är en idé.
9:30 - Gå till jobbet och ringa en tant.
10:10 - Åka buss med Kim.
11:05 - Gå på stan med Kim.
13:15 - Litteraturseminarium. (jag har lite kvar att läsa i boken egentligen, men skitsamma.)
15:15 - Handledning inför uppgiften Hållbar utveckling.
17:10 - Åka hem.
18:10 - Byta om.
19:00 - Fotbollsträning.
21:00 - Förhoppningsvis hemma och nyduschad.
Cirka 21:10 - Carro kommer och hämtar mig.
Cirka 21:30 - Disneykvällen kan äntligen börja.

Jag hatar egentligen när en dag ser ut så här. Tänk om nått skulle gå snett, tänk om jag skulle missa en buss. Då skulle allt rubbas! Hu, jag vågar inte tänka tanken.
Dagen kommer att avslutas perfekt iallafall. Och sen är resten av veckan relavtivt lugn, än så länge..

Som sagt så var det dags att packa och fixa och greja nu så det är det jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback