April 30

Igår var systeryster på akuten.
Men hon mår okej nu.

Jag sov hos Carro ännu en natt :)
Grillade igår, och tittade på Rena rama Rolf :D Somnade för första gången i soffan, men det var skönt.
Det var inte lika skönt att Carro väcker en vid 2 ;p Jag visste inte ens vad jag hette då ;p
Ja, och upp tidigt skulle vi ju idag, också. Började praktiken vid 7, men åkte hemifrån Carro då ;p Så blev lite sen, men det gjorde inget.
Var inte lika trött som igår morse iallafall, då var jag död när jag vaknade. Förvisso så började jag halv 7 på praktiken då ;p
Nu är det långhelg men det innebär en hel massa annat. Pluggande exempelvis, som jag inte gjort knappt överhuvudtaget på hur länge som helst, städning av mitt rum som ser ut som kriget från 1800-kallt ;p På söndag missar jag också matchen mot Norsholm för då ska vi till Linköping och gratta mig, syrran och ena kusinen. Jag måste också hinna med att gå ut och gå,  förhoppningsvis så kan håret bli fixat imorgon och så ska jag träffa Carro. Förhoppningsvis så hinns allt detta med till och med söndag. Jag ska också planera VFU-uppgiften och även ha hand om små delar ur gymaplektionen på måndag.
Herregud, jag har så jäkla mycket att tänka på så jag vet inte vart jag är på väg någonstans..
Stressad? Oh nej!



Ingen fotbollsträning ikväll. Jävla Valborgs fel.
Trodde sen det skulle bli en kul kväll ikväll. Men inte då.
När man som mest vill vara med dom som betyder någonting, det är då dom inte längre finns..

Men struntsamma, Valborg är överskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback