April 7

Underbara måndag, och skola igen. När man har en fyra-dagars-helg så blir man väldigt bortskämd!
Men imorrn är jag ledig igen och då ska jag träffa Shöle Böle :D Alltid lika roligt.

Snart är det dags för två föreläsningar idag. Så jag börjar inte förrän 1, men promenad och läsning stod på schemat innan så :p

Btw, jag och Kim kommer i höst förhoppningsvis att bli roomies för några veckor. Men det är ju långt tills dess.


Nu ska jag ta och läsa igen.. Jag har kommit över sidan 100 nu iallafall, så det är ju bara 3/4-delar kvar. Weey.


Uh, kommer hem sent idag också. Trist!
Och, jag träffade Timmy förut. Hur längesen som helst sist, men han är som vanligt :p

Nope, nu ska jag ta och dra mig i ballen. Dags att läsa, och sen sitta duktigt och lyssna. Wihii, jag är överlycklig över denna dag! :s


'Hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback