December 27

Längesedan nu. Haha. Men jag har haft fullt upp och ingen lust att sitta vid datorn heller eftersom jag haft så mycket roligare saker att göra :)

Julafton
Tomten hade varit här med ett morgonpaket (as usual) och likaså tomtenissarna. Julmat, Kalle Anka, Kan du vissla Johanna och julklappsöppning. Godis, julmusik, en massa jul och julstämning. Lite snö föll under eftermiddagen, så det var inte en grön jul helt och hållet. På kvällen blev det filmtittande och som vanligt, ostbricka på kvällen :)

Juldagen
Tv-tittande. Mormor och morfar kom hit och då blev det smörgåstårta, fika, julklappsöppning och massa prat. Sen på kvällen blev det ännu mera film- och tv-tittande.

Annandag jul
Biltur till fastrarna, farbröderna och kusinerna med sällskap. Där blev det väldigt stark mat, en massa julmust, tärningsspelet, julklappslotteri, barnen fick öppna sina julklappar, godis och fika och självklart en massa prat och skratt. Tärningsspelet höll på i en evighet denna gång tyckte jag, och det jag fick med mig hem var en påse med godis. Haha, men så enormt kul det var. I all hast så slänger man ju ur sig så roliga kommentarer. På kvällen så blev det att se på Körslaget och Ghost whisperer.

Och idag är idag. Ska snart hänga upp lite tvätt och sen i eftermiddag så tänkte jag gå en promenad. Det enda nyttiga jag gjort nu på heela julhelgen.
Men så kan det gå. Jag ska ändå ta igen detta nästa år ;p


Bilder kommer snart, när det finns tid eller vilja igen för att sitta här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback